אוכל
חדש על המדף: מה התווסף למדפי האוכל
הרבה שוקולד, לא מעט אוכל מוכן (מהפריזר למיקרו), נוכחות בולטת של מתוקים וקפה אחד ששינה אדרת. קיבלנו, בדקנו, השווינו גרסאות ועכשיו אתם תחליטו מה יכנס אליכם הביתה ומה יישאר על המדף
יח"צ

(1) סירופ אגבה אורגני

חברת "אקוגרין - דרכים ירוקות" השיקה בישראל מוצר חדש בסדרת One Tribe - סירופ אגבה אורגני.

מדובר בממתיק טבעי ואורגני המיוצר מ-100% צמח האגבה. ייחודו של הסירופ הוא כי למרות מתיקותו הגבוהה הוא בעל ערך גליקמי נמוך ביחס לסוכר ולדבש. בנוסף להיותו אורגני הסירופ של One Tribe מוגדר גם כ-RAW, כלומר בשום שלב בתהליך ייצורו הוא לא חומם מעבר ל-48 מעלות, דבר השומר על חיוניותם הטבעית של הרכיבים שבו. הוא מתאים לאנשים המקפידים על תזונת רו-פוד (מזון נא) וגם לטבעונים הנמענים מצריכת דבש.

הסירופ מהווה תחליף אידיאלי לסוכר ולדבש בהמתקת משקאות קרים וחמים, קוקטיילים ושייקים, כתוספת ליוגורט וגרנולה ובבישול ואפייה.

דבר הטועמת: בשנים האחרונות יצא לי לטעום הרבה ממתיקים, טבעיים ושאינם טבעיים, מפאת דיאטה נטולת סוכר שאימצתי. בין הממתיקים שגיליתי, אהבתי במיוחד את הסירופ המופק מצמח האגבה, ממנו מכינים גם טקילה. הוא מתוק, טבעי ובעל טעם הדומה במקצת לסירופ מייפל משובח. עם כל אהבתי לטעם הוא לא היה הבריא ביותר מבין הממתיקים שיש בשוק. למרות שחומר הגלם טבעי, תהליך ההפקה של הסירופ כרוך בחימום, שהרס חלק מהמרכיבים התזונתיים הטובים והשאיר בעיקר את המתיקות המבורכת ללא ערך מוסף.

הבשורה בסירופ אגבה של one tribe היא העובדה שהוא מופק בשיטת raw. בשיטה הזו הערכים התזונתיים לא נפגעים, כיוון שהצמח עצמו אינו מחומם ליותר מטמפרטורה של 48 מעלות צלזיוס. אז עכשיו הבריאות מכוסה, הטעם מצויין ויש חותמת איכות. אפילו המחיר תואם למוצרים פחות טבעיים שניתן למצוא בחנויות הטבע. מה צריך יותר מזה?

כמה: 19.90 ש"ח לבקבוק 330 גרם, 35.90 ש"ח לבקבוק 660 גרם.

 

(2) סדרת השוקולד של MOOI
MOOI , מותג העוגיות האיכותי, משיק כעת גם שתי סדרות של שוקולדים, בשישה טעמים. בסדרת השוקולד עם המילוי תמצאו: שוקולד חלב במילוי קרם בטעם טירמיסו בתוספת שבבי פולי קפה, שוקולד חלב במילוי קרם אגוזי לוז בתוספת שבבי אגוזי לוז ושוקולד מריר במילוי קרם בטעם אספרסו בתוספת שבבי פולי קפה. בסדרת השוקולד המריר תוכלו להינות משוקולד מריר 72%, שוקולד מריר 85%, שוקולד מריר בטעם תפוז בתוספת גרידת תפוז.

דבר הטועמים: סדרות השוקולד החדשות של המותג MOOI בהחלט שומרות על המוניטין הגבוה של המותג. סדרת השוקולד המריר לא נופלת משוקולדים איכותיים תוצרת חוץ, לחובבי השוקולד המריר צפויה הנאה רבה, בעיקר בולט מהסדרה שוקולד התפוז - לחובבי הז'אנר כמובן.

גם את סדרת המילויים חיבבנו עד מאוד, השוקולד במילוי קרם הטירמיסו למשל הוא שילוב מושלם בין הטעם המריר של פולי הקפה עם מתיקות הקרם ושוקולד החלב והתוצאה היא טעם בוגר ואיכותי. משמח לראות שגם בגרסה החלבית אחוז מוצקי הקקאו לא נמוך.

כמה: טבלאות שוקולד מריר ללא מילוי (100 גרם): 12 ש"ח, טבלאות שוקולד חלב ומריר עם מילוי (150 גרם): 17 ש"ח.


(3) חטיפי שוקולד קראנץ' של עלית

חטיפי השוקולד "פרה ביסקוויט" עברו מיתוג מחדש ואל הטעמים המוכרים של חטיפי הביסקוויט נוספו שני טעמים חדשים: קראנצ' כדורים - חטיף שוקולד חלב במילוי קרם נוגט אגוזים וכדורי דגנים, וקראנצ' גרעינים מצופים - חטיף שוקולד חלב עם גרעינים מצופים וקרם בטעם שוקולד.

דבר הטועם: השילוב בין המלוח והמתוק ב"קראנץ' גרעינים מצופים" מוצלח מאוד, אך למרבה ההפתעה (וגם קצת האכזבה), למרות השילוב עם המלוח החטיף עדיין קצת מתוק מדי.  ועדיין, בשורה התחתונה: מדובר במוצר מוצלח ושוקולדי.

כמה: 6.35 ש"ח לחטיף.

 

(4) קציצות עוף וירקות של מאמא עוף

מאמא עוף משיקה סדרת קציצות עוף בשילוב ירקות.
הירקות- גזר,קישוא ותפו"א קצוצים דק באופן שלא נראה לעין, כך שגם ילדים שלא אוהבים את מראה הירקות יוכלו ליהנות מהקציצות. כמו כל מוצרי מאמא עוף, גם סדרת הקציצות הינה ללא חומרים משמרים וללא תוספת מונוסודיום גלוטמט.

דבר האמא של הילדים טועמים: קציצות העוף בשילוב הירקות של מאמא עוף טעימות מאד, מזכירות בישול ביתי ואין להן טעם סינטטי. יחד עם זאת, הן דומות מאוד בטעמן למוצרים האחרים של החברה. למרות ההבטחה על הירקות שבפנים - פחות הרגשנו אותם, דווקא בגלל זה הילדים היו מוכנים לאכול את הקציצות, מבלי לדלות חלקי בצל, גזר או אפונה מהקציצה.

 

(5) קונפיטורות HERO
קונפיטורות HERO, אשר משווקות בישראל על ידי חברת "דנשר", מציעות מגוון טעמים - תות שדה, משמש, דובדבן שחור, פירות יער, תפוז מריר ופטל. הקונפיטורות בעלות תכולת פירות גבוהה, עשויות מ-100% חומרים טבעיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.
דבר הטועמים: הקונפיטורות של HERO הן כנראה הדבר הכי קרוב לריבה ביתית שתטעמו. בשל היותן מחומרים טבעיים בלבד, הן הכי קרובות לדבר האמיתי, מתוקות וטעימות להפליא. עצה שלנו - בחרו לעצמכם שתיים-שלוש קונפיטורות, תקנו כיכר לחם טובה, וסידרתם לעצמכם ארוחת ביניים או בוקר מעולה. וידוי: הן טעימות גם ישר מהצנצנת. הפייבוריטית שלנו הייתה קונפיטורת הפטל.

 

(6) פיצות קפואות של פילסברי
חברת המזון "ג'נרל מילס ישראל" משיקה סדרת פיצות איכותיות בסגנון איטלקי למקפיא, תחת המותג פילסברי. הפיצות עשירות בגבינה ואפויות בתנור לבנים, עשויות משמן זית איכותי, אורגנו ובזילקום טריים ומעל הכל שכבה עשירה של 100% גבינת מוצרלה וצ'דר בשלה.

בשלב הראשון מוצע המוצר בשני טעמים- מרגריטה עשירה בגבינות ורוטב עגבניות, ומרגריטה בתוספת זיתים.

דבר האמא של הילדים הטועמים: מסתבר שפיצות קפואות יכולות להיות פריכות וטעימות כמעט כמו אלו שמזמינים מאיזו שהיא רשת גדולה. זו הסיבה שהילדים כל כך הופתעו כאשר טעמו את הפיצה החדשה של פילסברי, שבניגוד לאחרות הייתה מלאה בגבינה. למרות שהיא נשרפה קצת בחימום (באשמתנו), עדיין טען הילד בן השבע וחצי שהפיצה היא "יאמי יאמי".

כמה: 24-27 ש"ח.

 

(7) נשנושי חטיפים של קולומבוס

"טעימה מ.. " כך נקראת סדרת מוצרים חדשה מבית "קולומבוס" בתחום נשנושי החטיפים, הכוללת אריזות נשנושים בטעמים ממדינות שונות בעולם באריזות קטנות ומעוצבות.
סדרת נשנושי החטיפים מגיעה באריזות אישיות מוקטנות, במגוון טעמים ומרקמים שונים. בשלב הראשון יושקו 5 טעמים: בוטנים מצופים בטעם תירס (אינדונזיה), בוטנים מצופים בטעם גריל (יפן), בוטנים מצופים בטעם צ'ילי (מקסיקו), חטיפי אורז אקזוטיים (תאילנד) ונשנושי שעועית פיקנטי (סין).
דבר הטועמים: בוטנים מצופים בטעם גריל (יפן) - זוכרים שכשהיינו קטנים היינו מחברים את הביסלי לבמבה ואוכלים אותם יחד? ככל הנראה זה הרעיון שהנביט את חטיף הבוטנים החדש של קולומבוס, שילוב מצוין בין במבה לביסלי בטעם חמוץ מתוק מענג. נשנוש אחר צהריים מעולה למי שלא סופר קלוריות.

נשנושי שעועית פיקנטיים (סין) - זכו לביקרות הרבה פחות אוהדת. החטיפים היו יבשושיים ובעלי טעם לוואי, ולא צלחו את מבחן הטעימה.

כמה: 4 ש"ח לאריזת 25 גרם.

 

(8) סדרת מעדני סויה של תנובה

חברת תנובה השיקה סדרת מעדני סויה טריים, מפולי סויה טחונים מלאים בטעמים: תות, אפרסק, טעם טבעי ושוקולד.

טעמי התות, האפרסק והטעם הטבעי מכילים חיידקי יוגורט המשפרים את הערך התזונתי של הסויה ומעשירים את המוצר בתרכובות החיוניות לגופנו.

הסדרה החדשה מהווה בשורה לצרכני הסויה אשר ייהנו מהאפשרות לצרוך מעדני סויה המשווקים במקררים כמוצרים טריים, ולא כמוצרים עמידים, כפי שקיימים כיום. כמו כן, מדובר במעדני הסויה היחידים בשוק בטעמי פירות ובטעם טבעי, והיחידים העשויים מפולי סויה טחונים מלאים.

כל סדרת מוצרי הסויה מכילה סיבים תזונתיים באופן טבעי. כמו כן, המוצרים בסדרה הנם ללא כולסטרול, ללא לקטוז, ללא גלוטן, דלי שומן ודלי נתרן.

דבר הטועמת: בחרתי לנסות את מעדן התות ומעדן השוקולד, אך המוצר לא ממש ערב לחיך. למעדנים טעם לוואי מורגש למדי, שמקלקל את ההנאה מהם ונשאר דקות ארוכות גם לאחר סיום הגביע. בעוד מעדני סויה אחרים בשוק מגיעים לרמת טעם מצוינת שמאוד קרובה לטעמו של מוצר חלב של ממש, תנובה נופלת במשימה.

כמה: 8.5 ש"ח למאגדת של זוג מעדנים

 

(9) יוגורט פרי 1.5% שומן של מולר

מחלבת "Muller" משיקה את סדרת יוגורט פרי 1.5% שומן - יוגורט עם חתיכות פרי בשולשה טעמים: אננס, תות ואפרסק.

עד כה ניתן היה להשיג את סדרת Muller simply fruit עם 3% שומן בלבד, מעתה ניתן ליהנות עם יוגורט פרי עם 1.5% שומן בלבד ופחות סוכר בהשוואה למוצר עם 3% שומן. הסדרה בעלת יתרונות תזונתיים רבים: עשירה בחיידקים פרו-ביוטיים, ללא ממתיקים מלאכותיים וללא חומרים משמרים.

דבר הטועמים: יוגורט האננס הוא בעל מרקם קליל ומפנק עם המון חתיכות אננס קטנות, שמשתלבות בו באופן מושלם ומורגשות בכל כפית. הבעיה היחידה היא טעמו המתוק מדי. אננס הוא פרי מתוק מטבעו, בניגוד לתות למשל, ואין צורך להוסיף לו ממתיקים מלאכותיים.

כמה: 5 ש"ח לגביע 150 גרם, 30.20 ש"ח למארז שמיניה.

 

(10) קפה "טורקי ויותר" של שטראוס

שטראוס קפה ישראל השיקה את "טורקי ויותר" - קפה קלוי וטחון בתוספת מיצוי פולי קפה ירוק, המכיל 30% יותר פוליפנולים טבעיים מקבוצת האנטיאוקסידנטים, לעומת קפה טורקי עלית רגיל.

מחקרים מראים כי אנטיאוקסידנטים המצויים בפולי קפה מסייעים בשמירה על הבריאות ותורמים לשיפור אורח החיים בעידן המודרני.

דבר הטועם: העיצוב הירוק-שחור של האריזה נראה יוקרתי ומזמין, גם אם הוא בכלל מעלה קונוטציות של פיסטוק ולא של פולים ירוקים. כל אריזה אישית מכילה בדיוק את כמות הקפה הרצויה בכוס קפה שחור חזק וטוב.

הריח, עוד לפני שמוסיפים מים חמים, פשוט מעולה. הוא לא אגרסיבי, אבל מלא ניחוחות רעננים של יערות. כשמוסיפים את המים החמים הריח הטוב הזה רק מתעצם. המרקם מצוין, אולי אפילו טוב יותר מזה של הקפה הטורקי הרגיל - הקפה הטחון מתערבב באופן חלק להפליא ואף שוקע מצוין, כשהוא משאיר את הטעם המלא בכוס ואת הקפה בקרקעית. אולם הטעם עצמו מעט מאכזב, קצת מדמה שילוב של קפה שחור חלש עם תה ירוק חזק. לא מדובר בטעם מאוד אגרסיבי, אבל הוא משאיר טעם לוואי מורגש מאוד של תה ירוק שגם נשאר איתך אחר כך. קיבלנו מרירות ירוקה במקום השחורה לה ציפינו.

כמה: 15 ש"ח למארז של 18 מנות אישיות.


(11) סדרת גבינות "טעמים מהעולם" של ויליפוד

חברת ויליפוד מרחיבה את פעילותה בשוק הגבינות בישראל, ומעניקה לצרכנים האת האופציה לרכישת מוצרי איכות שנמכרים באריזות מעוצבות תחת השם "טעמים מהעולם" במדפי המקררים ברשתות השיווק.
סדרת "טעמים מהעולם" מורכבת משני מותגים נפרדים: סדרת מותג הגבינות 'say cheese' שמותגה מחדש והשקה חדשה של סדרת מוצרי תחליפי חלב תחת המותג 'Emma'.
תחת המותג "say cheese", מותג הגבינות האיכותיות, ניתן להשיג: פרוסות גאודה, פרוסות גבינת אמנטל ללא חומר משמר, נתח גבינת עזים עשירה ללא חומר משמר, נתח גבינת מנצ'גו הספרדייה ומוצרלה מגורדת ללא חומר משמר.

תחת המותג "Emma" מוצרים המכילים חלב ותחליפי חלב: פרוסות של חוויה בטעם אודם, נתח של חוויה בטעם קשקבל ללא חומר משמר, ופתיתי חוויה בטעם אודם להעשרת מאפים ומאכלים.

דבר הטועמים: הגבינות החדשות של ויליפוד פשוט מעולות, בכל הפורמטים שניסינו אותם. מדובר במוצר איכותי ביותר שלא נופל מגבינות תוצרת חוץ. גבינת המנצ'גו טעימה סתם כך לנשנוש, או אם רוצים לשדרג את הסלט. האמנטל והעיזים הלכו מצויין בתוך טוסטים, והפתיתים בטעם אודם שדרגו לנו את המרק. אהבנו מאוד. לחלוטין לא מורגשת העובדה שמדובר בגבינות שנקנו ממדף המקרר ולא ישירות מהמעדניה.

כמה: 8-20 ש"ח לאריזה, בהתאם למוצר.

 

(12) עוגת שוקולד צ'יפס של אחוה

חברת אחוה השיקה עוגת שוקולד צ'יפס עשירה בטעם ביתי. עוגת השוקולד צ'יפס החדשה עשויה מבצק איכותי, עתירה בכמות נדיבה של שוקולד צ'יפס מריר (20% של שוקולד צ'יפס איכותי). העוגה משווקת באריזה חדשה על פי הקו העיצובי החדש של חברת אחווה אשר שומרת על טריות העוגה לאורך זמן.
דבר הטועמים: עוגת שוקולד הצ'יפס של אחווה עשירה, מכילה כמות נאה של פתיתי שוקולד ומשאירה טעם בפה של בצק "חצי אפוי", שמזכיר את גלידת בצק העוגיות האהובה של בן אנד ג'ריס. נכון שעוגה תעשייתית לעולם לא תשתווה בטעמה לעוגה ביתית, אבל העוגה החדשה של אחווה בהחלט עושה את העבודה.
כמה: 10.90 - 12.90 ש"ח לעוגה במשקל 400 גרם.


 
© כל הזכויות שמורות לאתר nana10