חדשות
אנליסט: איך ולמה מחליטות חברות הביטוח שנהג הפך מסוכן מדי?
נהגים ונהגות רבים שנקלעים לתאונת דרכים מכירים את הרגע בו צריך להתקשר לחברת הביטוח כדי לקבל פיצוי. אלא שלעתים מתברר שההליך הזה הופך למכשול. ברגע שנהג תובע את הפוליסה בפעם השנייה בתוך שלוש שנים רוב חברות הביטוח לא יחדשו אותה בנימוק שהוא הפך מסוכן מדי. האם זה שיקול כלכלי מנומק או שיש אינטרס סמוי שנועד להרתיע אותנו?

ממשרד האוצר נמסר: "אגף שוק ההון אישר ל 13 חברות למכור ביטוחי רכב ובנוסף מעודד מבוטחים לבצע טרם רכישת הביטוח בדיקה של מחירים ותנאי השירות. נזכיר כי בג"צ דחה עתירות אשר ביקשו לחייב חברות ביטוח להתקשר בחוזה ביטוח בניגוד לרצונן".

 

לעוד כתבות "אנליסט":

>>> המחדל העתיק שמונע מכירת עשרות אלפי דירות בישראל

>>> החברתות הממשלתיות נמנעות מקיצוצים  - והעובדים הצעירים נפגעים

>>> כמה יעלה לציבור הדיל הפוליטי שפוטר את החרדים ממקצועות הליבה?

 

 

מחברת וובי נמסר בתגובה: "החברה משקפת את השירותים, המחירים ומדיניות חברות הביטוח איתן עובדת".

 

מחברת AIG מסרו בתגובה: "תמחור פוליסת המקיף מגלם את רמת הסיכון של הנהג כך שנהגים זהירים ישלמו פחות, ולא יצטרכו לסבסד נהגים המעורבים בתאונות".

 

מחברת כלל ביטוח אמרו בתגובה לכתבה: "החברה בוחנת כל מועמד לביטוח לגופו של עניין ומבצעת חיתום בהתאם להיסטוריית התביעות של המבוטח. "סוכן ישיר" הינו מסלול ייחודי בו ניתן לרכוש ביטוח רכב במחיר מוזל משמעותית ובליווי של סוכן והוא מיועד רק ללקוחות ללא תביעות קודמות".

 

מהפניקס, מהראל ומשלמה סיקסט לא נמסרה תגובה

 
© כל הזכויות שמורות לאתר nana10