אופנה ולייף סטייל
המאמן האישי של בלייק לייבלי חושף: 3 תרגילי הקסם לגוף חטוב כמו שלה
איך אנחנו אוהבים מאמנים שחושפים את הסודות של המפורסמים! המאמן של בלייק לייבלי בת ה-29 עם הגוף החטוב בהוליווד חושף מהם 3 התרגילים שתאלצו לעשות כדי להיראות כמוה
התרגילים שמסדרים לה גוף חטוב אינסטגרם בלייק לייבלי

מאמן הסלבס דן סלדינו, שמאמן גם בין היתר את בלייק לייבלי, חושף את סודות אימון הכושר של השחקנית בת ה-29, שאי אפשר להכחיש שיש לה גוף מושלם ומעורר קנאה וזאת כמובן אחרי שתי לידות שהיא עברה בהפרשים די קטנים זה מזה. סלדינו עובד עם בלייק כבר 5 שנים ועוזר לה לשמור על גוף של כוכבת, רוצים לדעת איך? מסתבר שכל אחד יכול כעת כי הוא נידב את המתכון. יש 3 צעדים לשם.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל
הספורט שיאריך לכם את החיים ב-3 שנים
זה מה שתעשו היום כדי להיפטר מהבטן אחרי החג

 

סלדינו מספר שבכל פעם שהשניים נפגשים למטרת עינויים וחיטובים, הם מקפידים על 3 תרגילים שתמיד יחזרו על עצמם, שכוללים הרבה נשיאת משקל וחבל קפיצה. מוכנים להזיע?

 

בלייק לייבלי מציגה גוף מושלם דיילי

#FitnessFriday current mood. @donsaladino gives me reason to hide!....

A post shared by Blake Lively (@blakelively) on

1. לשאת משקל

תרגיל חשוב בעיני המאמן הקשוח הוא הליכה עם משקל כבד כמו קטלבלס - משקולת גדולה בכל יד והליכה לפי מרחק או זמן. תרגיל זה עובד על קבוצות שרירים רבות בגוף, מפעילות את שרירי הליבה, את היציבה, וכמובן מעניק כוח לזרועות ולירכיים.

 

2. מזחלת
אחד הטרנדים החזקים והאהובים על שחקני הוליווד הוא המזחלת. מדובר בטרנד די מוזר אבל כזה שעובד ביעילות על הרבה קבוצות שרירים והרבה ממרכיבי הכושר הגופני. בעצם מדובר במשקל רב, אותו סוחב המתאמן, דוחף או מושך למרחק מסויים. התרגיל משפר גם את הכוח האנאירובי וגם את הכושר האירובי.

 

 

3. קפיצה חבל
כל אחד יכול לרכוש לעצמו חבל קפיצה ולקפץ לזכר הימים הטובים בשיעורי ההתעמלות בבית הספר. המאמן של לייבלי לא נותן לה לוותר על הקפיצות והוא טוען שבדקה נשרפות להן לא מעט קלוריות שאין לזלזל בהן. בנוסף, מסביר המאמן שקפיצה על חבל קפיצה עשויה להגדיל את צפיפות העצם אפילו יותר מאשר לקחת תוסף סידן.

 

סלדינו מאמין שאלו 3 תרגילי המפתח לגוף חטוב ולא משנה אם אתם שחקני הוליווד או פקידי בנק. עוד ממליץ המאמן, להתחיל לישון יותר ולהוסיף לפחות שעה וחצי של שינה איכותית ביום, הורידו את הסוכרים לחלוטין מהתפריט (כן, גם לא מדי פעם), ונסו לא להיות במתח, כי אחרת כל זה האימונים לא שווים כלום.

 

 
© כל הזכויות שמורות לאתר nana10