אופנה ולייף סטייל
"שנאתי להיות רזה": אכלה צ'יפס, פיצות ועוגות כדי להיראות כך
בזמן שאתם צמים ומזיעים בחד"כ אחרי ארוחות החג המוגזמות שלכם בתקווה להיראות רזים בבגד-ים, בת' לא סבלה את הגזרה הרזה שלה ואכלה צ'יפס, שוקולד ופיצות רק כדי לגדול
לפני ואחרי המהפך של בת' אינסטגרם

יופי וגזרה הם עניין של טעם. יש כאלו שירדפו כל חייהם אחרי בטן שטוחה, תוך כדי הקפדה על דיאטות רצחניות והתמדה בחדר הכושר, ויש כאלו שמתרחקים מהמראה הרזה והכחוש כמו בת'אני טומלינסון בת ה-22, שלא סבלה את הלוק הדקיק שלה, אז היא עשתה כל כדי להעלות במשקל שזה כלל את כל מה שאתם אוהבים ולא מרשים לעצמכם: צ'יפס, פיצות, שוקולד ועוגות מדי יום. עד שאביה אובחן עם מחלה סופנית, ידיעה מצערת שגרמה לה לזנוח את המתוקים ולעבור לתזונה בריאה ולהרים משקולות.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

 

לפני שנתיים, החלה בת' לפקוד את חדר הכושר ולהעלות במשקל תוך כדי אכילת תפריט עשיר בחלבונים. במקביל לתהליך העליה במשקל ובמסת השריר שלה, תיעדה בת' את התהליך ברשתות החברתיות והפכה לסוג של גורו כושר המקדמת את המראה הבריא והשרירי לנשים שמאסו במראה הדק והשברירי. בעמוד האינסטגרם של כמעט 50 אלף עוקבים ומעריצים.

 

ממשיכה לתעד את התהליך אינסטגרם

"תמיד הייתי רזה באופן טבעי, אבל אף פעם לא הייתי מרוצה מהגוף שלי. אנשים סביבי לא יכלו להבין למה אני לא אוהבת להיות רזה", אומרת בת', סטודנטית למנהל עסקים ושיווק. "אבל הרגשתי כל כך חלשה וקטנה עם הגוף שלי. היה לי אפס ביטחון עצמי. שנאתי את הגוף שלי עד כדי כך שהייתי הולכת באופן קבוע עם חולצות טריקו גדולות כדי שלא יראו את הצלעות הבולטות שלי".

 

בת' שלמה עם הגוף החזק: "שנאתי להיות רזה" אינסטגרם

"אחרי שקיבלתי השראה מנשים אחרות באינסטגרם, החלטתי לעשות שינויים בריאים באורח החיים שלי ואז התחלתי לראות את התוצאות של הגוף השרירי שרציתי באמת". בת' מספרת שבהתחלה היא הייתה כל כך מתוסכלת מהרזון שלה, זהיא הייתה יכולה לאכול שני קרואסונים לארוחת בוקר בנוסף לטוסט ועוד משהו מטוגן כמו ביצה עם נקניק, לארוחת צהרים היא הייתה זוללת פיצה ובערב ארוחה מבושלת בבית. בין לבין בת' זללה חטיפים, שוקולד, ביסקוויטים, וממתקים כל היום.

 

עברה לאכול בריא אינסטגרם

"נהגתי להישקל בכל יום כדי לראות אם אני עולה במשקל ולמרות שאכלתי טונות של מזון שומני, בקושי עליתי וזה הכניס אותי לדיכאון".

 

התפריט של בת'אני עכשיו כולל פנייק חלבון או ביצים לארוחת בוקר, ללא לחם או גלוטן, עוף וסלט לארוחת צהרים, ארוחת ביניים שמכילה בשר, לארוחת ערב דג או עוף עם מעט פחמימה וחטיף לילה: חטיף גרנולה המכיל חלבון או יוגורט חלבון סויה.

 

"ההורים שלי כל הזמן ניסו לעודד אותי לאכול בריא יותר, אבל הייתי בטוחה שזה יגרום לי להיות רזה יותר אז התעלמתי מהעצות". אומרת בת', אך לפני שנתיים כשאביה אובחן עם סרטן קטלני וסופני, היא עברה מהפך בחייה ששינה את הרגליה הרעים ובמקומם החלה לאכול בריא ולהתאמן. "הרגשתי שאבא שלי כל כך חסר אונים וזה גמר אותי. במקום לדאוג לו כל היום, ברחתי לחדר הכושר".

 

בת' הלכה יותר ויותר לחדר הכושר, ראתה סרטוני כושר ביו טיוב של הרמת משקולות, אכלה 5 ארוחות בריאות ביום עם שפע של ירקות, פירות ומים. "הביטחון שלי החל להיבנות והתחלתי להבין יותר בחשיבות התזונה הבריאה והנכונה כדי לבנות שריר".

 

"לאט לאט התחלתי להעלות במשקל ובתוך שנתיים העליתי 2 מידות. שילוב של ארוחות מזינות עם הרמת משקולות, אפשר לי להעלות במשקל בצורה בריאה ולהיראות הכי טוב. לקח לי 3 שנים כדי להגיע למראה הזה שאני אוהבת".

 
© כל הזכויות שמורות לאתר nana10