אוכל
שייק חמאת בוטנים דיאטטי, יש דבר כזה
מי אמר ששייק מלא אנרגיה ודל קלוריות הוא התעסקות שלמה? הדיאטנית מיה בן אפרים מסבירה איך מכינים את ארוחת הבוקר המושלמת בפחות מ-100 קלוריות

הכירו את ארוחת המיני בוקר, המורכבת משייק המכיל פחות מ-100 קלוריות, אך משביע ונותן "בוסט" אנרגיה לאורך זמן. הקאץ' נמצא בהרכב, והוא הרבה יותר פשוט ממה שנראה: לא חורגים ממנת פרי אחת ומעבים את השייק באמצעות ירקות, מים ומעט חלב שקדים.

 

>> הבר הירושלמי שמחבר בין יין לאבטיח

 

המרענן הקיצי המושלם צילום מסך-

הדיאטנית הקלינית מיה בן אפרים מתארחת באולפן ומסבירה איך באמצעות שלושה תותים קפואים עם קרח ומים או עלי חסה, תמר, חצי בננה וזרעי צ'יה אפשר להתחיל את היום במקסימום אנרגיה ומינימום "קנס" קלורי, ויש גם מתכון לשייק חמאת בוטנים ובננה, שמחליף את הצורך בנישנוש מתוק אחר הצהריים. צפו.

 
© כל הזכויות שמורות לאתר nana10