אופנה ולייף סטייל
בריא או ג'אנק? 38 מאכלים שיעלו לכם 200 קלוריות בלבד
200 קלוריות: ג'אנק פוד מול אוכל בריא - מה עדיף ומה תצליחו לנשנש ב-200 קלוריות של ג'אנק ומה תקבלו במנת אוכל בריא של 200 קלוריות? תעשו את השיקולים שלכם

כשמתחשק לכם משהו לנשנש, משהו קטן אבל משביע, משהו שלא יעלה לכם הרבה קלוריות - נניח 200, שזה מתאים לארוחת ביניים, לפני ארוחה גדולה או אירוע שכולל בתוכו אוכל, מה תעדיפו: סלט או פיצה? זה מה שתקבלו ב-200 קלוריות ואז תחליטו מה אתם מעדיפים. כמה קפה תוכלו לשתות, כמה יין והאם אפשר לאכול קרואסון בדיאטה? ובכן, קטן ובלי ממרחים.

 

ג'אנק פוד - 200 קלוריות

 

1. פיצה - פיצה אחת עם פפרוני תעלה לכם 400 קלוריות, חצי פיצה עם פפרוני תעלה לכם בדיוק 200 קלוריות. תורידו את הפפרוני ושאר תוספות ותוכלו לאכול מעט יותר.

 

2. ביג מאק - כדאי שתדעו: ביג מאק שלם יעלה לכם 600 קלוריות! אם אתם מוכרחים לנגוס בבורגר, תסתפקו בשליש שיעלה לכם 200 קלוריות.

 

3. נקניקיה - תשכחו מנקניקיה בלחמניה ורטבים שיעלו לכם כ-500 קלוריות, אבל אם ממש מתחשק לכם להתפנק בנקניקיה בלי הלחמניה, תוכלו לאכול אחת שלמה ועוד רבע שיספקו לגופכם 200 קלוריות.

 

תוכלו לקבל מעט במחיר 200 קלוריות אינסטגרם

פירות וירקות עד 200 קלוריות

 

4. 2 תפוחים - אדומים או ירוקים יעלו לכם עד 200 קלוריות.

 

5. 2 בננות - גדולות וטעימות, עשירות בסידן ומגנזיום, מונעות סרטן ומעניקות אנרגיה.

 

6. 4 אפרסקים - מפתיע לא? אפרסק הוא אחד מהפירות המשביעים, העשירים בויטמינים, מינרלים וסיבים ודל מאוד בקלוריות.

 

7. 40 דובדבנים - בהחלט יכולים להשביע ולהעניק לכם גם שפע של נוגדי חמצון, אנרגיה ואפילו חשק מיני.

 

8. 100 ענבים - אחרי מנה כזו בטוח לא תהיו רעבים, ועוד תספקו לגופכם נוגדי חמצון המונעים הזדקנות, אנרגיה וויטמינים רבים.


9. 10 עגבניות - אם אתם מאלו שממש אוהבים עגבניות, תמצאו שזה נשנוש בריא המונע סרטן ובהחלט משביע.


10. 50 גזר גמדי - תחשבו על זה, מדובר בנשנוש נחמד, לא משמין עם הרבה בטא קרוטן.

 

11. תפוח אדמה קטן - בתפוח אדמה בינוני יש כ-300 קלוריות, אז קחו בחשבו כשאתם מכניסים אחד לגופכם.

 

4 אפרסקים = 200 קלוריות Getty Images / אימג'בנק

מאכלים מטוגנים שאפשר לאכול ב-200 קלוריות

 

12. רגל מטוגנת של עוף - תוותרו על הטיגון ותוכלו לאכול אפילו 2!

 

13. 2 מנות ילדים של צ'יפס - אבל בלי רטבים.

 

14. טבעת בצל אחת וחצי - אם אתם ממש חייבים.

 

צ'יפס - 2 מנות ילדים אינסטגרם

מוצרים מן החי ב-200 קלוריות

 

15. חתיכת סטייק רזה - לא אנטריקוט והסתפקו בחתיכה קטנה.

 

16. 3 ביצים - יעלו לכם גם כן 200 קלוריות.

 

17. 100 גרם סלמון - ויש בו אומגה 3, אז העדיפו אותו.

 

18. 5 כנפי עוף - אבל תשתדלו שלא יהיו מטוגנות בהרבה שמן ואל תתפתו להשתמש ברטבים שונים.

 

19. 3 רבעים של חזה עוף - בלי רטבים.

 

דג סלמון fortolia

מתוקים שיעלו לכם 200 קלוריות

 

20. חצי מאפינס - לא חשבתם שתוכלו להתפנק על יותר מזה ב-200 קלוריות נכון?

 

21. עוגת שוקולד - תחצו חתיכת עוגת שוקולד ל-2 ותקבלו מנה שמותרת ב-200 קלוריות.

 

22. קרואסון קטנטן - מבלי תוספות.


23. חמישית ספוגניה - שזה בערך 2 ביסים.

 

 

 

הסתפקו בחצי מאפינס יחצ

כמה אגוזים תוכלו לאכול ב-200 קלוריות?

 

24. בוטנים - רק 40 גרם. תחשבו כמה עולה לכם 100 גרם שזוללים בלי לשים לב!

 

25. שקדים - שקד אחד יעלה לכם 7 קלוריות. אז ב-200 קלוריות תוכלו לקבל כ-28 שקדים.

 

26. פקאנים קלויים - 28 גרם. כן, זה ממש משמין.


27. 2 כפיות חמאת בוטנים - וזה לא כולל את הלחם. רוצים להישאר בתחום ה-200 קלוריות? הסתפקו בכף אחת ולחם קל.

 

חמאת בוטנים ביתית תמי שיבק

מעובדים עד 200

 

28. 2 וחצי עוגיות שוקולד צ'יפס - אבל בלי הקפה.

 

29. דגני בוקר מתוקים - רק 50 גרם.

 

30. סוכריות גומי - 18 דובונים.


31. פופקורן - 57 גרם, בתנאי שזה בלי חמאה. ובינינו, מי אוכל פופקורן בלי חמאה?

 

פופקורן אינסטגרם

מוצרי חלב ב-200 קלוריות

 

32. חלב - כוס וחצי של חלב שמן או 2 כוסות של חלב 1%.

 

33. יוגורט - 2 יוגורטים או יוגורט וחצי - תסתכלו על גב האריזה, כל מוצר הוא מעט שונה.

 

34. קוביית גבינה קטנה - או 2 פרוסות של גבינה צהובה לייט.

 

35. 2 כוסות קפה בינוניות - עם חלב וכפית סוכר.

 

2 כוסות חלב אימג' בנק / Getty Images

משקאות עד 200 קלוריות

 

36. 2 כוסות יין.

 

37. חצי ליטר של קוקה קולה.

 

38. בקבוק ורבע של בירה.

 

 

 

 
© כל הזכויות שמורות לאתר nana10