אופנה ולייף סטייל
התפרסמה בגלל הישבן. מה הסוד שלה?
ליאנט גרסיה בת ה-26 ממקסיקו, יש מליוני עוקבים והיא הפכה לכוכבת רשת בזכות הישבן שלה, שיש אומרים שהוא מזכיר את זה של קים קרדשיאן. הנה 5 התרגילים שיעזרו גם לכן לחטב את שלכן
יאנט גרסיה אינסטגרם

יאנט גרסיה בת ה-26 ממונטריי שבמקסיקו, חזאית מזג אוויר, הפכה לסלבריטאית מבוקשת ברשת בזכות המראה שלה, אבל בעיקר בזכות הישבן שלה, שהיא נוטה להדגיש אותו במיוחד עם תמונות חושפניות של קימוריה החטובים. גרסיה מקבלת תגובות רבות אודות הדמיון של הישבן שלה לזה של הקרדשיאנית המפורסמת בקימוריה - קים קרדשיאן, ולטענתה זה לא מגיע בקלות אלא עם הרבה עבודה בחדר הכושר.

 

רוצות להישאר תמיד מעודכנות? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

 

על מנת לחטב את הישבן, חשוב להבין שיש לחזק את כל הגוף ולא רק את הישבן אך עם זאת, לבצע תרגילים ספציפיים. בנוסף, מומלץ לשלב אימונים אירוביים ולא לפחד ממשקולות שעשויות לעזור לכם בחיטוב. הנה 5 התרגילים המובילים שלה, שזיכו אותה בישבן חטוב.

 

Hi Colombia 🇨🇴 👙

A post shared by Yanet Garcia (@iamyanetgarcia) on

תרגיל מספר 1:

 

התחילו בעמידת 6 על המרפקים, הרימו והורידו את הברך עד לגובה הישבן תוך כדי אסיפה של הבטן פנימה. כדי להעלות את דרגת הקושי, השתמשו במשקולות רגל. כמה עושים: 20 חזרות כפול 4 סטים או 3 סטים של 45 שניות.

 

💪🏻🇲🇽🔥

A post shared by Yanet Garcia (@iamyanetgarcia) on

תרגיל מספר 2:

 

ובמקרה שאתם נמצאות בחוץ, הניחו את הידיים על ספסל, השאירו את הרגל ישרה, הרימו והורידו אותה. בצעו את התרגיל כ-45 שניות כפול 3 סטים לישבן וירך אחורית חטובים.

 

😎

A post shared by Yanet Garcia (@iamyanetgarcia) on

תרגיל מספר 3:

 

בשביל לבצע את התרגיל הזה, מומלץ שיהיה לכם מנוי לחדר כושר. שכבו על הבטן, בחרו במשקל שאתם מסוגלות לכפוף את הברכיים שלכן ל-15 חזרות והכפילו ב-4 סטים.

 

I am a driven woman with very clear goals. My @womensbest shake is one of my best allies #womensbest

A post shared by Yanet Garcia (@iamyanetgarcia) on

תרגיל מספר 4:

 

לאנג'ים. בחרו משקולות שנוח לכן להחזיק (ככל שתעלו במשקל תסתכנו בישבן חטוב יותר), כופפו את הברכיים וישרו. שמרו על גב ישר ואל תתנו לברכיים לעבור את קו כפות הרגליים שלכן. בצעו 15 חזרות לכל רגל וחזרו על הסטים 3 פעמים.

 

SATURDAY 💪🏻✅

A post shared by Yanet Garcia (@iamyanetgarcia) on

תרגיל מספר 6:

 

סקווט עם קפיצה. שבו לאחור למצב "כיסא", וקפצו חזרה לסקווט. שמרו על גב ישר ובטן אסופה. שימו לב שמשקל גופכם כל הזמן לאחור אל העקבים.

 

New video is up on my YouTube channel! Link in BIO " Yanet Garcia SALLY UP CHALLENGE"

A post shared by Yanet Garcia (@iamyanetgarcia) on


 
© כל הזכויות שמורות לאתר nana10