אופנה ולייף סטייל
המהפך ההפוך: החופשה שהרסה את הקוביות בבטן
בינת יצאה לחופשה של 20 יום עם קוביות בבטן וחזרה בלעדיהם לאחר שנטשה את השגרה הבריאה שלה והתפנקה בגלידות ודונאט. עכשיו כשהיא חזרה, ככה היא מתכננת להשיב לעצמה את החיטובים
בינת לפני החופש פייסבוק

"זאת לא עוד תמונה של מהפך לטובה אלא להפך", כותבת בינת אטינגר אלטמן בת ה-28, אמא ל-3 קטנטנים שחזרה מחופשה בת 20 יום עם המשפחה.

 

כמו רבים מאיתנו, גם בינת לקחה פסק זמן משגרת החיים הלוחצת שכוללת עבודה, אימונים ותזונה נכונה, כדי לשרוד את אוגוסט בשלום ולהעביר אותו מעבר לים, וכמו שקורה לרובינו בחופשות ארוכות בהן אנחנו יוצאים מהשגרה - גם הגזרה משתנה בהתאם.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

שמלות הכלה של תניה גרבר: כמה הן יעלו לכן?

כוכבת הפלייבוי חושפת את ההתמודדות עם הפרעות האכילה שלה

 

בינת החליטה לשתף בעמוד הפייסבוק שלה תמונה של לפני ואחרי החופשה של 20 היום כדי שנראה שזה לגמרי בסדר לשחרר קצת מהרסן בהתחלה, כל עוד אתם מתכוונים לשוב לסדר מיד לאחר מכן.

 

הג'ינס נהיה הדוק פייסבוק

כך היא כתבה בפוסט שלה: "החופשה כבר הולכת ונגמרת מחר חוזרים חזרה לארץ -אלו היו 20 ימים של חופש בהם יצאתי מהשגרה של עבודה, בית, ילדים, אימונים, תזונה נכונה -הייתי בחופשה טוטאלית בראש ובנפש".

 

"החופשה היתה מדהימה היינו בכל כך הרבה מקומות, עשינו המון טיולים, בעיקר טעמנו המון המון ג'אנק, כן נהנתי מכל ביס כמעט! היו מקרים בהם אפילו נהייתה בחילה מרוב ההגזמה אבל בעיקר נהנתי מכל רגע. האוכל באירופה כל כך שמן שאפילו הגלידת יוגורט שלהם מפוצצת סוכר, הגבינה הכי רזה שמצאתי 10% שומן, הלחם גם, השקדים הוחלפו בבוטנים, התמרים ארוזים בוואקום".

 

"הגלידת יוגורט מפוצצת סוכר פייסבוק

"אפילו הסלט במסעדה טבע בשמן ומלח, עד שכבר הרמתי ידיים והזכרתי לעצמי להרגע ולצאת לחופשה ולהנות ממנת הגלידה היומית, הדונאט,המבורגר,הפיצה, הhot dog המסורתי בקיצור חגיגה מטורפת של ג'אנק שהגוף שלי כבר מזמן לא קיבל. החופשה נגמרה, הגינסים נהיו הדוקים, חולצות הבטן חוזרות לארון (לא להרבה זמן), הרבה שרירים התפרקו מחוסר מעש, ושכבת שומן עטפה את הקוביות עד שכמעט ונעלמו, תחושת הקלילות התחלפה בכבדות ועייפות. אני שמחה כבר לחזור לארץ לשגרה לאימונים -לתזונה הנכונה כזאת שלא משאירה לי בטן נפוחה. אין קיצורי דרך בנות תזונה+ וספורט =גוף חטוב והרגשה נפלאה, לחיי החזרה לשגרה ובעיקר לעצמי".

 

בינת לפני החופש פייסבוק

5 דברים שבינת מתכננת לעשות כדי לחזור לגזרה שלה


1. שתיית תה ירוק עם לימון וכפית קינמון בבוקר במקום קפה לחודש לפחות.


2.לאכול כל שעתיים שלוש ארוחות קטנות עשירות בחלבונים וירקות.


3.להקפיד לשתות 2-3 ליטר מים ביום.


4.חזרה לשגרת אימונים של 3-4 פעמים בשבוע. האימון מתחיל בהליכון/ריצה/אירובי 30 דקות+15 דקות תרגילי כוח עם משקולות, שילוב כפיפות בטן, פלאנק, קפיצות מספריים וכל מה ששורף הכל. סה"כ 45 דקות אימון.


5. גמילה מסוכר.

 

ביי דונאטס פייסבוק

"הגוף שלי צרך כמויות אדירות של סוכר/מזון מהיר בימים האלו שפשוט אצטרך לעבור תהליך של גמילה-ניקוי הגוף מרעלים! אני יודעת שזה לא יהיה פשוט אבל זה משתלם". בנוסף לעלייה במשקל, בינת טוענת שהיציאה מהשגרה פגעה גם ברמת העירנות, בתחושת הקלילות, ובעור הפנים. אז כן, צאו לחופש, תבלו ותטעמו מהכל, אבל תזכרו לחזור לעצמיכם לאחר מכן כדי שתרגישו הרבה יותר טוב.


 
© כל הזכויות שמורות לאתר nana10