אופנה ולייף סטייל
8 דרכים לרזות ולהיגמל ממתוק עד ראש השנה
איך תצליחו לשמור על המשקל בעבודה, מה יגרום לכם להתחיל להתאמן, ומה מומלץ לאכול בארוחת הבוקר שלנו השבוע? 8 טיפים בריאים לשבוע חדש ובריא
מתחילים שבוע בריא roco runs@

יום ראשון הוא בד"רכ היום שאנחנו מתאפסים ואומרים לעצמינו, 'מהיום נתחיל דיאטה', 'מהיום נתחיל להתאמן' או 'מהיום נתחיל לחיות בריא יותר', אך הבעיה היא שבפועל, הקרואסון בבוקר קורץ לנו יותר מאשר סלט, הספה נראית פתאום הרבה יותר נוחה מאימון בחדר הכושר ואנחנו נשארים גם בראשון הזה ללא חשק לעשות כלום. הנה 8 טיפים שיתנו לכם מוטיבציה לשבוע בריא יותר, שינויים קטנים הם אלו שבסופו של דבר מובילים לשינויים גדולים ולהרגלים בריאים.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

טרנד הריצה סוחף את העולם בגלל הסיבות האלו
זה מה שיקרה לגופכם אם תאכלו שזיף אחד ביום

1. איך מתחילים להתאמן?

נניח וכבר יש לכם מנוי בחדר הכושר, רק שלא הצלחתם לגרור את עצמכם לשם, אפילו אם הוא ממש מתחת לבית שלכם, קבלו 3 דברים שיוכלו לעזור לכם להתחיל: 1. קבעו ביומן שעת אימון בה אל תקבעו שום דבר, לפני העבודה או אחרי, אם יש לכם פרטנר, עדיף שתקבעו איתו, כך לא יהיה לכם נעים להבריז. 2. אם יש תכנית בטלוויזיה שאתם אוהבים, החליטו לצפות בה על ההליכון או על מכשיר האליפטי. 3. הירשמו לחוג מראש, ועדיף שיענה על תחביב שלכם, כמו זומבה אם אתם אוהבים לרקוד או קיקבוקס אם אתם מאלו שחייבים לפרוק. אם אתם יכולים להרשות לעצמכם, קבעו עם מאמן אישי, לפחות ל-2-3 אימונים שיעזרו לכם להתחיל.

 

איך מתחילים להתאמן? אינסטגרם

2. מה אוכלים בבוקר?
התחילו את הבוקר שלכם עם מים חמימים עם חצי לימון, ורק לאחר מכן שתו תה, קפה או אכלו מה שאתם רגילים, נסו לא להתחיל את הבוקר במאכלים מתוקים שיגרמו לכם לרצות לאכול מתוקים גם בהמשך היום. מתוק גורר חשק לעוד ועוד מתוק. מחקר מצא שאכילת ביצים לארוחת בוקר היא בריאה ותורמת לירידה במשקל.

 

3. איך מתגברים על ההתמכרות למתוק?
בשביל להפסיק לרצות מתוק אתם צריכים לצרוך מכל אבות המזון ולא לחסוך מכם פחמימות, חלבונים ושומנים. בגזרת הפחמימות, בחרו בפחמימות מלאות עם סיבים תזונתיים שימנעו את הרצון למתוק. הקפידו על כמויות מדויקות, כמות גדולה של פחמימות תגרום לכם לרצות לקנח בפרוסת עוגה או שוקולד. טריק נוסף הוא לדחות את התענוג. בכל פעם שאתם רוצים לנשנש ממתק, דחו את זה לעוד שעה, יש סיכוי שלא תרצו את זה יותר מאוחר.

 

4. למה חשוב להתחיל שתות הרבה מים?
כבר קראתם את זה בכל מקום, ואתם יודעים שמים זה חשוב, אבל הפעם תחליטו על משטר מים, נוהל מים או איך שלא תקראו לזה, העיקר שתעשו לכם טקס שתיית מים והקפידו עליו כל יום במשך שבוע לפחות עד שתרגילו את עצמכם לשתות יותר. מים יגרמו לכם לרצות לאכול פחות, לסייע לחילוף חומרים תקין, לפינוי פסולת מהגוף, ולהרגשה כללית טובה יותר.

 

ביצים לארוחת בוקר אחרי המיץ לימון M.studio - Fotolia.com

5. תעיפו את הלחץ מחייכם
אי אפשר להתחמק ממנו, הוא מגיע אלינו ללא התראה מכל כיוון אפשרי, מהעבודה, מהילדים, לימודים, לחלק מאיתנו מספיק לראות חדשות וישר מתחילים לחוש בלחץ וחרדה. נסו להימנע מגורמי הלחץ ולמצוא לכם אתנחתות קטנות ביום לנשום עמוק, לעשות יוגה, מתיחות או לא לקרוא דברים שמלחיצים אתכם. עשו הכל כדי להישאר רגועים. אתם יכולים לאכול בריא ולעשות ספורט, אבל אם תחיו בלחץ, כאילו לא עשיתם שום דבר. לחץ הוא גורם ישיר למחלות.

 

6. אל תדלגו על ארוחות
כמה מכם אמרו לעצמם שאולי אם תוותרו על ארוחה או שתיים תהיו רזים יותר? בפועל, כשהגוף לא מקבל את האנרגיה שהוא זקוק לה בכדי להתקיים, הוא יתחיל לפרק אנרגיה מהשרירים, ויחכה בקוצר רוח לארוחה הבאה על מנת לאגור אותה למקרה צרה כשומן. בשורה התחתונה - תנו לגוף דלק כל 3 שעות. פצלו את הארוחות הגדולות לארוחות קטנות יותר, כך לא תחושו רעבים.

 

7. תביאו אתכם אוכל לעבודה
כשאתם קונים אוכל בחוץ, אין סיכוי שתצליחו לשמור על אורח חיים בריא, המפתח לחיים בריאים הוא לקנות אוכל גולמי ולהכין אותו בעצמכם. כך תוכלו לשלוט בכמויות ובמה שנכנס לגופכם.

 

נפטרים מהלחץ, מתחילים ללכת או לרוץ אינסטגרם

8. הליכה בהפסקת צהרים
אלו מכם שיושבים כל היום במשרד, מזיקים לעמוד השדרה, לקצב חילוף החומרים ומגבירים את הסיכון שלהם להשמנת יתר. אז לא מתפטרים, פשוט עושים הפסקות מדי שעה. שימו לכם תזכורת בנייד בכל שעה וצאו לסיבוב של 5-7 דקות. אם אתם ממש מתעקשים להיות טובים עם עצמכם - במקום לצאת להפסקת אוכל של שעה בצהרים, צאו להליכה. הליכה היא פעולה בריאה לשרירים, ללב ולמפרקים, ואפשר לבצע אותה בכל מקום.

 

יש לכם שאלה לשרון? מוזמנים לפנות אליה דרך האינסטגרם או המייל

 


 
© כל הזכויות שמורות לאתר nana10