תוכניות ערוץ 10
החיים שאחרי הספינר: סקוושי, רולר ו-LOL Surprise הם הלהיטים הבאים?
קדחת הספינרים מאחורינו, ויצרני הצעצועים כבר מנסים לזהות את הלהיט הבא - מפתיחת מתנות עד קוביות עצבים - ולרכב על הפרעות הקשב של הילדים שלנו כל הדרך לבנק

הספינר - הצעצוע הפשוט והבלתי נלאה שכבש השנה את ישראל, וממש לא רק אותנו - טלטל לחלוטין את שוק המשחקים העולמי.

 

ההערכות מדברות על עשרות מיליוני יחידות שנמכרו ברחבי הגלובוס, כשמאחורי הטרנד לא עמדה אף חברה גדולה אלא יזמים פרטיים - קטנים - שזיהו תופעה ברשתות החברתיות, ומיהרו לייבא מסין מכולות של ספינרים. עכשיו, כשבהלת הספינרים מאחורינו, חברות הצעצועים מנסות לזהות את הלהיט החדש.


> לכתבות נוספות

אזהרה דרמטית בארה"ב: הרחיקו את הספינר מהילדים

המדריך: כך תבחרו צעצוע מתאים לגיל התינוק

בובה של מאבק: הילדים נגד חלוקה מגדרית בחנויות

 

הסקוושי כבר הגיע לישראל, מדובר בחומר רך - אלסטי - ולא דווקא מעורר תיאבון - שמדמה דברי מזון ומאכלים. התופעה הזאת - לא הסקוושי - אלא הפופולריות הגואה של סרטונים ביוטיוב שבהם נראים ילדים פותחים חבילות של צעצועים שקיבלו, הביאה לעולם את lol-surprise, הדור החדש של ביצת הפתעה: שבע שכבות של רמזים, מדבקות, בגדים מינאטורים ולבסוף גם בובה.

 

אמא ובתה בחנות של LOL Surprise גטיאימג'בנק/GettyImages

ויש כמובן את אלה שרוצים להחליף את הספינר באופן ישיר בתור הצעצוע שתוציאו עליו את העצבים. את הקוביה הזו שבכל אחת מפאותיה ניתן לפרוק מתח באצבעות, אולי כבר ראיתם במקום העבודה או בבית הספר - הרולר הוא כבר משהו אחר. האתגר כאן הוא שיווי המשקל - הניסיון לבצע תעלולים עם המקל הזה - עלול להיות הדבר המעיק הבא של אלה שכבר מיצו את הספינר.

 

כי האנשים האלה, שמשגעים אתכם כשהם מתופפים על השולחן או מתקתקים עם העט, לא הולכים לשום מקום. מספרם של הילדים שהופכים למבוגרים עם הפרעות הקשב מטפס לשיאים חדשים - ויש מי שכבר אורב להם מעבר לפינה ורוצה לעשות מהמצוקה הזו, כמה שיותר כסף.​

 
© כל הזכויות שמורות לאתר nana10