אוכל
יורו על המדפים
נשנושי זיתים, פיסטוקים בטעמים, בריזר בטעם מנגו ושוקולד לבן אוורירי במילוי טראפלס. סקירת מוצרי האוכל החדשים שעלו על המדפים

1.NESCAFE קפה קר

אחרי שכיכב בקיץ שעבר, NESCAFE Taster's Choice (קפה קר) חוזר גם הקיץ. הקפה מגיע בקופסה של 20 סטיקים (מנות אישיות) כאשר בכל סטיק מנה מדודה של קפה וסוכר להכנת כוס משקה. תערובת הקפה נמסה מיד בחלב או במים קרים, ללא צורך בשימוש במים חמים.

כמה ואיפה: 14-16 ש"ח למארז של 20 סטיקים אישיים.

מילה שלנו: אחרי הפעם הראשונה שניסינו את המוצר תהינו איך לא חשבנו לנסות אותו קודם. מדובר במשקה מרענן שנמס בקלות בתוך חלב קר והצליח לגרום לנו עונג רב בזמן שהטמפרטורות בחוץ לא הפסיקו לזנק.

 

2. פירורית זהב עם שומשום

אסם משיקה שתי גרסאות לפירורי לחם - פירורית דקה למילוי ולציפוי (חוזרת למדף) ופירורית זהב עם שומשום-לציפוי קריספי שאהוב במיוחד על ילדים. 

כמה ואיפה: פירורית עם שומשום - 5.5 עד 6.5 ש"ח,  פירורית דקה - 4.5 עד 5.5 ש"ח.

מילה שלנו: אהבנו בעיקר את הפירורית עם השומשום שהפכה את השניצל למרגש ומפתה הרבה יותר עבור הילדים (וגם המבוגרים). לגבי הפירורית הדקה, לא הבחנו בשינוי משמעותי לעומת פירורי הלחם הרגילים.

 

3. טחינה עם תוספות

סלטי צבר משיקה סדרת טחינה בלאדי עם תוספות פרי פיתוחו של השף רפי כהן. הסדרה כוללת 3 סלטים - טחינה בלאדי עם תוספת פלפלים קלויים, טחינה בלאדי עם פטרוזיליה בתוספת גרגירי חומוס רכים וכן טחינה בלאדי עם פלפלים טריים פיקנטיים.

כמה ואיפה: 14-17 ש"ח ל-400 גרם.

מילה שלנו: מסוג הדברים שגורמים לנו לתהות איך לא חשבו על זה קודם. הרעיון מעולה, הביצוע מושלם (בעיקר הטחינה עם הפלפלים) והמרקם הסמיך הופך את הממרח הזה לתחליף אידיאלי לכל מי שמאס מעט בחומוס.

 

4. קומבינציית זיתים

לכבוד עונת משחקי היורו והאולימפיאדה שמגיעה עוד חודש, חברת פריניר משיקה מוצר חדש בקופסת שימורים - טריו זיתים. באריזה תמצאו 3 סוגי זיתים שונים מזן מנזלינו (שחור טבעי, מרינד וירוק) הגדלים במושבי וקיבוצי הארץ ונהדרים כנשנוש בזמן הצפייה במשחקים.

כמה ואיפה: 12.19-13.90 ש"ח. להשיג ברשת שופרסל ובחנויות הנבחרות.

מילה שלנו: הצבעוניות כמו גם הטעם השונה והמפתיע של הזיתים (שחור, ירוק וחום), הופכים את המוצר החדש לנשנוש מעולה לצד בירה צוננת ומשחק מותח. קצת קיסמים והאורחים שלכם יחסלו קופסה שלמה בצ'יק, מניסיון.

 

5. תפוצ'יפס מעוצב

לרגל משחקי ה-EUROCUP, שטראוס פריטו ליי משיקה תפוצ'יפס אקסטרה גריל עם תמונתו של שחקן הכדורגל ליונל מסי על חזית האריזה.

כמה ואיפה: מבצע לרגל המשחקים - 2 אריזות ב-16 ש"ח, אחד ב-8.90 ש"ח (200 גרם).

 

6. בקרדי בריזר מנגו

טמפו, משווקת בקרדי בריזר בישראל, משיקה עיצוב חדש ומשודרג למגוון בקבוקי המותג. העיצוב מושק תחת הסלוגן Live Life In Colors.  ישראל הנה המדינה הראשונה בה מושק העיצוב החדש של מגוון הבקבוקים. בנוסף, לקראת הקיץ והימים החמים, מושק בריזר בטעם מנגו.

כמה ואיפה: החל מ-12 ש"ח ברשתות ועד 29 ש"ח בברים.

מילה שלנו: המשקה החדש החזיר אותנו 10 שנים אחורה, לטיול הגדול באוסטרליה, שם נוהגים המקומיים לשתות בריזר מבוקר ועד ערב. גם בישראל תפס המשקה תאוצה, בעיקר בגלל טעמו המתקתק שלא מסגיר את אחוז האלכוהול שבו. ומה בנוגע לטעם החדש? 2 נסיינים שטעמו אותו אהבו מאוד את הטעם המעט אקזוטי שהשתלב נהדר עם עדינות האלכוהול.

 

7. ספינג משנה עיצוב

המותג ספרינג משיק אריזות חדשות לבקבוקי ספרינג וספרינגטי ומעדכן את הלוגו על מנת ליצור מראה אחיד לכל סדרות המוצרים. 

כמה ואיפה: 5.5 - 7.5 ש"ח לבקבוק של 1.5 ליטר.

 

8. פסטרמה יפנית בציפוי אצות ים וג'ינג'ר

טירת צבי משיקה מהדורה מיוחדת (למעדנייה בלבד) של פסטרמה יפנית בציפוי אצות ים וג'ינג'ר - פסטרמת הודו מעושנת, דלת שומן וכולסטרול מנתח שלם. 

כמה ואיפה: 8 ש"ח ל-100 גרם.

מילה שלנו: באופן מפתיע ועל אף התוספת החדשה שעל פניו נשמעה מעט מוזרה, הפסטרמה החדשה הצליחה להתחבב על הנסיינים שטעמו ממנה. מדובר בטעם עדין של ים וניחוח ג'ינג'ר שהצליח לרענן מעט את טעמו של הבשר. גם בעלי קבעון קולינרי שלא מוכנים לטעום טעמים חדשים אהבו את המוצר החדש (לא נאמר להם קודם על הציפוי המפתיע), מה שמוכיח שלפעמים הבעיה היא לא בחיך.

 

9. דוריטוס מנופח

שטראוס פריטו ליי משיקה את דוריטוס מנופח - חטיף תירס בצורת משולש תלת מימד, מנופח ואוורירי בגודל ביס. החטיף החדש יושק בשני טעמים  - ברביקיו ושמנת בצל.

כמה ואיפה: 3 ש"ח ל-60 גרם ו-3.70 ש"ח ל-80 גרם.

 

10. פסיטוקים בטעמים

Wonderful Pistachios משיק לקראת משחקי יורו 2012 מארזי כדורגל מיוחדים שימכרו במהדורה מוגבלת ויכללו 3 טעמים - צ'ילי מתוק, קלוי במלח ופלפל ומלח.

כמה ואיפה: 34.99 ש"ח לאריזה של 450 גרם.

מילה שלנו: כבר כתבנו בעבר על הפיסטוקים החדשים (אפשר לקרוא כאן) ולכן רק נוסיף שרעיון האריזה המיוחדת ליורו אכן מוצלח בענינו וקולע למטרה.

 

11. ויטמינצ'ק בטעמים חדשים
מותג ויטמינצ'יק משיק מהדורות קיץ בטעמים חדשים: אבטיח-מלון, מנגו-אפרסק וויטמינצ'יק שקוף להכנת מים בטעם תפוח-עץ (מבקבוק אחד ניתן להכין 65 כוסות מים בטעמים).

כמה ואיפה: 14-16 ש"ח ל-750 מ"ל. 11-15 ש"ח לבקבוק של ליטר.

מילה שלנו: מאוד אהבנו את השילוב בין האבטיח והמלון, 2 פירות שנעים על אותם טעמים עדינים שמצליחים לרענן בימי קיץ. פחות חיבבנו את המנגו אפרסק שלא לגמרי החליט איזה טעם דומיננטי יותר, מה גם שמראש טעמי הפירות האלה "כבדים מדי" לשילוב עם מים.

 

12. חלב מעודן 3%

יטבתה משיקה חלב מעודן - חלב 3% בטעם מעודן ובמרקם עשיר, שניתן להקצפה בניעור הקרטון.

כמה ואיפה: 7.5 ש"ח.

מילה שלנו: קצת פחות דומיננטי מחלב רגיל אבל בסך הכל לא הבחנו בשינוי משמעותי.

 

13. שוופס למון ליים

יפאורה משיקה לקיץ את סדרת  Schweppes lemon בטעמים חדשים: למון ליים, דיאט למון ליים, לימונייד ולימונדה ורודה.

כמה ואיפה: 6.99 ש"ח לליטר וחצי.

מילה שלנו: הנסיינית שקיבלה את המוצר דיווחה על טעם לוואי מעט סינטטי למרות חיבתה הרבה למשקאות שוופס אך הוסיפה כי הייתה קונה אותו מדי פעם שלא כחלק משתייה יומיומית.

 

 

1. חידושים בגלידות נסטלה

אחרי שכתבנו בעבר כי בקרוב יושק ארטיק בננה מתקלף, עכשיו הוא מגיע לחנויות. מדובר על השלגון המתקלף היחיד בעולם שמכיל גלידת וניל בציפוי ג'לי בננה מתקלף ואכיל שהושק בעולם תחת השם Eskimo Monkey וכה להיכנס לרשימת 100 המוצרים החדשניים ביותר לשנת 2011 על פי מגזין אינובה (Innova). עוד חידושים בנסטלה - קרחון ממותג של "עידן הקרח 4" בטעם אננס וענבים בנוסף, בעקבות טירוף איסוף בובות האנגרי בירדס שמצורפות לכל שלגון, הוחלט בגלידות נסטלה להוסיף חמש בובות חדשות לעשר הבובות הקיימות כיום: 4 בובות מהסדרה הקיימת שזכו לגרסה מוזהבת ובובת ציפור כתומה חדשה. בשלב מאוחר יותר תושק סדרת בובות חדשה לגמרי בשם "אנגרי בירדס בחלל" הכוללת 12 בובות "אנגרי בירדס חלל" חדשות (מחיר מומלץ: 7.10 ש"ח לשלגון).

כמה ואיפה: ארטיק בננה מתקלף - 3.7 ש"ח.

מילה שלנו: גימיק הבננה המתקלף הצליח להתחבב מאוד על הילדים ופחות על המבוגרים שלא חיבבו את הג'לי, אבל אם להיות הוגנים, הארטיק יועד מלכתחילה לקהל הילדים ואכן נרשמה התלהבות מצידם. לגבי הבובות של האנגרי בירדס, ולאחר שרבים רבו על האופציה לקחת את הציפור הזהובה הביתה, לא נותר לנו אלא לחכות לסדרה החדשה.

 

2. מילקשייק וניל עם סירופ פטל

יטבתה משיקה מילקשייק וניל עם סירופ פטל במהדורה מיוחדת לחודשי הקיץ. המוצר החדש מצטרף לסדרת המילקשייקים של יטבתה הכוללת: מילקשייק שוקו עם סירופ שוקולד ומילקשייק וניל עם סירופ שוקולד.

כמה ואיפה: 6.42 ש"ח לבקבוק של 300 מ"ל.

מילה שלנו: הנסיין שקיבל את הבקבוקים לעטעימה דיווח שעל אף החשש כי המילקשייק יהיה כבד ולא יתאים לטמפרטורות שבחוץ, מדובר במשקה מרענן וקליל שטעם הפטל שבו התאים לניחוח הוניל.

 

3. סדרת שייקים קייצית

פריגת משיקה סדרה חדשה של שייקים מרעננים בטעם ובניחוח פירות קיץ. הסדרה, במהדורה מיוחדת, כוללת שלושה שילובי טעמים חדשים: שייק אגס-דובדבן, שייק אננס-בננה ושייק אגס-ליצ'י.

מילה שלנו: 3 הטעמים החדשים היו מצוינים, אבל האננס-בננה בלט לטובה מעל כולם והצליח להפתיע בטעמיו האקזוטיים. רק בקשה קטנה, כמעט בכל סופר שהיינו אזל רק הטעם הזה, אז אם כבר יצרתם מוצר מצוין, אולי כדאי לוודא שיש אותו על המדפים?

 

4. טבלאות שוקולד פרה אווריריות

מותג עלית מקבוצת שטראוס משיק במיוחד לקיץ את הסדרה הקלילה - מהדורה מיוחדת של שוקולד פרה אוורירי עם שכבת קרם. הסדרה כוללת שלושה טעמים: שוקולד חלב אוורירי עם קרם ריבת חלב, שוקולד חלב אווורירי עם קרם נוגט

ושוקולד לבן אוורירי עם קרם טראפלס.

כמה ואיפה: 7.87 ש"ח ל-90 גרם (חבילה).

מילה שלנו: למרות שאנחנו לא מחסידי השוקולד הלבן, דווקא השילוב עם הקרן טראפלס הצליח לתהחבב אלינו (וכןף זה אומר שחיסלנו חבילה שלמה ממנו). לגבי שאר הטעמים, השילוב של השוקולד חלב והריבת חלב היה מתוק מדי בענינו והשוקולד חלב עם הנוגט היה מוצלח אך לא מפתיע.

 

5. חטיפי אנרג'י

מותג אנרג'י מקבוצת שטראוס, משיק חטיפי דגנים מצופים שוקולד בשני טעמים - אנרג'י חטיף דגנים מיקס אגוזים מצופה שוקולד חלב ואנרג'י חטיף דגנים עם חמוציות מצופה שוקולד מריר-60% מוצקי קקאו.

כמה ואיפה: מאגדת של 6 חטיפים במחיר של 17.90 ש"ח.

מילה שלנו: מכירים את עטיפות החטיפים שנראות מפתות ומגרות בטירוף? אז ככה בדיוק נראת העטיפה של אנרג'י שוקולד וחמוציות. האם הציפיות התממשו אחרי הטעימה הראשונה? מפתיע, אבל בהחלט כן. מדובר בשילוב אלמותי בין שוקולד ופרי חמצמץ שגרם לנו לנשנש מהחטיף הרבה מעבר למה שהתכוונו בתחילה. והאמת? גם לא כל כך יקר - 3 ש"ח לחטיף אחד.

 

6. סוכריות מנטה במילוי שוקולד

ליימן שליסל משיקה בארץ מוצר חדש: סוכריות mint chocs (מינט-שוקס) - סוכריות מנטה קשות ממולאות בקרם שוקולד .

כמה ואיפה: 425 גרם של סוכריות, ארוזות כל אחת בנפרד מוצעות במחיר מומלץ של 18.99 ש"ח.

מילה שלנו: אם אתם מחבבים את השילוב בין המנטה לשוקולד אין ספק שתאהבו את הסוכריות האלה, שמצליחות לרענן את הפה ועל הדרך משמשות כפינוק מתוק אחרי האוכל. הבעיה היחידה שהשקית גדולה ומכילה המון סוכריות שמספיקות לזמן רב מדי.

 

7. דגני בוקר עם שוקולד לבן

נסטלה משיקה טעם חדש בסדרת דגני הבוקר - פיטנס שוקולד לבן. המוצר החדש עשוי פתיתים מחיטה מלאה ואורז, המשלבים פתיתים מצופים שוקולד לבן.

כמה ואיפה: 22 ש"ח ל-350 גרם.

מילה שלנו: כבר תקופה לא קצרה שאנחנו אוכלים דרך קבע את האח התאום עם השוקולד מריר, עכשיו כשהגיע גם הלבן אין לנו אלא להוסיף עוד דגני בוקר לעגלת הקניות. ואם כבר ניתנה לנו הבמה, תרשו לנו לבקש (גם בשמכם) לעלות את אחוז הדגנים המצופים, בכל זאת, כבר לא נעים לחטט מבוקר ועד צהריים כדי למצוא אותם (ולבסוף לגלות שחלקם קבורים בתחתית).

 

8. עוגות דמקה

אסם משיקה שתי עוגות חדשות ומפתיעות. העוגות בעלות מראה ייחודי של  לוח דמקה ומכילות קוביות בשני צבעים וטעמים: עוגת דמקה בטעם שוקו וניל ועוגת דמקה בטעם וניל קינמון.

כמה ואיפה: 13-15 ש"ח.

מילה שלנו: העוגות החדשות מרשימות מאוד במראה ונוחות לאכילה (ניתן לחתוך קוביה בודדת בטעם שמעדיפים) אך בפועל העוגות היו מעט יבשות בענינו ולא מספיק איכותיות בטעמן. השוקולד היה אנמי והקינמון לא מספיק דומיננטי.

 

9. ממרח אגוזי לוז - השחר

חברת "השחר העולה" משיקה סדרת ממרחים חדשה. המוצר הראשון בסדרה המושק בימים אלו הינו ממרח אגוזים. בחודשים הקרובים מתכננת החברה להשיק ממרחים חדשים בטעמים נוספים ומפתיעים.

כמה ואיפה: 12.99 ש"J לאריזה של 350 גרם.

מילה שלנו: רבות כבר נאמר על השוקולד החדש שמתחרה בנוטלה. מבחינתנו מדובר ברעיון מעולה עם ביצוע מוצלח מאוד שמשלב את הפשטות והרכות של השחר עם הטעם המוכר של אגוזי הלוז. אנחנו כבר התמכרנו.

 

10. קרלו מוס שוקולד להקפאה

קרלו, מותג מעדני הילדים של תנובה, משיק מהדורה מוגבלת לקיץ: קרלו מוס שוקולד - להקפאה. את מוס השוקולד ניתן לאכול מצונן או להקפיא ולאכול כמו גלידה.

כמה ואיפה: 5.49 ש"ח למאגדת של זוג.

מילה שלנו: המוצר החדש אמנם טעים בגרסה המקוררת אך פחות מומלץ בענינו דווקא באופציה הקפואה, שמצליחה להרוס את האווריריות.

 

11. יופלה לקיץ

יופלה, מותג היוגורטים של תנובה משיק מספר מוצרים לקראת הקיץ: יוגורט BIO  במתיקות מעודנת ובנגיעת טעמי פרי, מגיע בשני טעמים - אפרסק ותפוח, יופלה מעודן עם פירות יבשים בתחתית, יופלה דיאט קיווי ויופלה דיאט מנגו 0% שחוזרים למדפים ויופלה משקה יוגורט בשלושה טעמים: תות מלון, בננה אפרסק וטרופי.

מילה שלנו: כל המוצרים החדשים, כיאה למוצרי יוגורט, ניחנים ברעננות שמתאימה במיוחד לקיץ שבחוץ. אהבנו במיוחד את השייקים החדשים עם הטעמים העדינים שלא הכבידו על הבטן והיוגורט אפרסק שהפך למוצר קבוע במקרר לצד גרנולה ביתית.

אל תפספסו, מוצרים נוספים:

 

 
© כל הזכויות שמורות לאתר nana10