אוכל
מעריצי טובלרון בהלם: מה קרה לשוקולד האהוב?
מעריצי טובלרון מאוכזבים מהעיצוב החדש של השוקולד האהוב, לאחר שהרווח בין המשולשים גדל. בחברה מסבירים שאלמלא השינוי, מחיר המוצר היה עולה
טובלרון חדש אתר טובלרון

חברת Monelez הבינלאומית, החברה שעומדת מאחורי השוקולד המוכר "טובלרון", החליטה להגדיל את המרווח בין המשולשים ובכך להוריד את משקל השוקלד - שבמקור עמד על 400 גרם - ל- 360 גרם.

 

בחברה הסבירו כי ההחלטה הגיעה בעקבות ההעלאה במחיר של המרכיבים, אלא שאת הצרכנים הסבר זה לא מספק. "החלטה שגויה" ו"טמטום", היו רק חלק מהתגובות הזועמות.


בעקבות כך, העמוד הרשמי של טובלרון בפייסבוק הוציא הודעה רשמית והסביר שאם לא היו משנים את מראה המוצר, מחירו היה עולה. גם להודעה זו לא איחרו להגיע תגובות שונות, כאשר שאלה שחזרה על עצמה הייתה למה בחרו להגדיל את המרווחים בין המשולשים במקום להקטין את גודלם. לצד זאת, נרשמו גם תגובות חיוביות יותר שבירכו על כך שלחברה היה חשוב להסביר את השינוי.

 

כרגע, אגב, מדובר רק במוצרים שנמכרים בבריטניה - ולא ידוע אם השינוי יקרה גם בשאר מדינות אירופה.

 

 
© כל הזכויות שמורות לאתר nana10